Obsługa informatyczna

Prowadzimy kompleksową obsługę informatyczną dla firm, która polega na opiece nad sprzętem komputerowym, obsłudze i serwisowaniu systemów informatycznych oraz integrowaniu różnych środowisk informatycznych i bieżącym rozwiązywaniu problemów.

O nas

Firma informatyczna

Dziś trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie jakiejkolwiek firmy bez podłączenia do sieci. Aby jednak komunikacja tą drogą była możliwa i bezproblemowa, niezbędne jest jej prawidłowe funkcjonowanie. E-SUPPORT to doświadczona kadra informatyków, przed którymi świat IT nie ma żadnych tajemnic. Świadczymy pełen zakres usług w zakresie obsługi informatycznej w całej Polsce. Proste zadania i skomplikowane operacje – możesz na nas liczyć w każdej sytuacji. Zaufaj specjalistom, którzy niejedno już widzieli i rozwiązali!

Profesjonalny zespół IT

W zespole E-SUPPORT nikt nie znalazł się przypadkiem. Nasza załoga to doświadczeni informatycy, którzy poradzą sobie z każdym problemem. Możesz powierzyć nam zarówno konkretny wycinek infrastruktury, jak i pełną opiekę nad systemami.

Kompleksowy serwis

Nasza obsługa IT obejmuje kompleksowe działania - od wdrażania systemów czy konfiguracji serwera lub sprzętu, po zaawansowane działania, zarówno na sprzęcie, jak i sieci. Nie musisz obawiać się skutków awarii - wszelkie problemy rozwiązujemy błyskawicznie i skutecznie.

Zdalna administracja

Korzystanie z naszej obsługi informatycznej firm to także po prostu wygodne rozwiązanie. Nie musisz zatrudniać informatyka na etat. E-SUPPORT oferuje usługę zdalnej administracji, dzięki czemu zawsze mamy kontrolę nad wszystkim. To skraca czas reakcji do minimum!

Dedykowana opieka

Nasza opieka informatyczna to gwarancja płynnego funkcjonowania sprzętu i oprogramowania w firmie, a także całej sieci informatycznej. Żadna firma nie jest dla nas jedną z wielu - do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, oferując dedykowaną opiekę IT.

Bezpieczeństwo danych

Korzystanie z sieci niesie za sobą wiele niebezpieczeństw. Ochrona danych to podstawa - szczególnie, gdy w grę wchodzą poufne informacje. W tej kwestii również możesz na nas liczyć. Zapewniamy kompleksową opiekę IT, także w zakresie ochrony danych.

Szybka reakcja na problemy

Awaria sieci, atak hakerski, problem z konfiguracją oprogramowania czy awaria sprzętu - niezależnie od tego, jaki problem się pojawił, zareagujemy na niego błyskawicznie. Opieka IT świadczona przez E-SUPPORT zagwarantuje Twojej firmie płynną i spokojną pracę.

Nasze usługi IT Warszawa

E-SUPPORT to profesjonalne wsparcie dla firm. Możesz liczyć na kompleksową obsługę w szerokim zakresie. 

Support IT

Nasz outsourcing IT w Warszawie zapewnia sprawne i rzetelne wsparcie.

Usługi chmurowe

E-SUPPORT zajmuje się również kompleksowo usługami w chmurze.

Instalacje i wdrożenia

Możesz na nas liczyć również w kwestii wszelkich instalacji i wdrażania nowych rozwiązań.

Doradztwo

W każdej chwili możesz zwrócić się do nas z pytaniem, na które wyczerpująco odpowiemy.

Outsourcing IT korzystniejszy niż utrzymanie informatyka

Obsługa informatyczna w każdej firmie to podstawa jej sprawnego funkcjonowania. Nie musisz jednak tworzyć specjalnie etatu – outsourcing IT w postaci specjalistów z E-SUPPORT to rozwiązanie, które polubisz. Jakość usług na najwyższym poziomie, opieka przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, a także zespół specjalistów czuwający nad funkcjonowaniem sieci
i programów to najważniejsze zalety. Dlaczego jeszcze warto zdecydować się na zewnętrzną
obsługę IT? Przygotowaliśmy małe porównanie!

Informatyk w firmie

Firma informatyczna

Schemat współpracy z firmą IT

wspieranie klientów w zakresie obsługi informatycznej

W E-SUPPORT stawiamy na jasne zasady współpracy i komunikację z Klientem. Na początku współpracy udzielamy szczegółowych informacji co do tego, jak wyglądają poszczególne procedury. Dzięki temu nasi Klienci zawsze wiedzą, jak postępować w konkretnej sytuacji. Nie musisz czekać długo na odpowiedź – możesz skontaktować się z nami kilkoma kanałami, a nasz helpdesk skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak tylko będzie to możliwe. Schemat współpracy z naszą obsługą informatyczną firm przedstawiliśmy na poniższej grafice.

Zakres obsługi informatycznej

Opieka informatyczna

Jak rozpocząć współpracę

Współpraca z E-SUPPORT w zakresie obsługi IT jest bardzo prosta. Nawiązanie jej to tylko 3 kroki! Zrób pierwszy i zyskaj więcej, niż się spodziewasz. 

1

Zamów darmową wycenę

Poznanie i analiza potrzeb Twojej firmy pozwoli nam na przygotowanie oferty skrojonej na miarę możliwości oraz indywidualnie dopasowanej do potrzeb danej firmy lub instytucji.

2

Podpisz umowę

Po podpisaniu umowy zyskujesz outsourcing usług informatycznych, konsultację, doradztwo i opiekę IT na lata.

3

Masz ekipę informatyków na stałe

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów. Outsourcing IT pozwoli Ci wprowadzić oszczędności w budżecie twojej firmy. Nie musisz zatrudniać informatyka, a masz do dyspozycji zespół specjalistów IT, którzy w razie potrzeby służą pomocą.

OPIEKA IT DLA FIRM

Dziś żadna firma nie mogłaby sprawnie i wydajnie funkcjonować, gdyby nie podłączenie do sieci. Czuwanie nad jej poprawnym i nieprzerwanym funkcjonowaniem to podstawa do tego, by zapewnić ciągłość usług. Nie musisz zatrudniać informatyka ani tworzyć oddzielnego działu technicznego w tym zakresie. Outsourcing IT w postaci specjalistów z E-SUPPORT to gwarancja sprawnego i wydajnego funkcjonowania sprzętów, sieci i wszelkich usług, w dodatku mniejszym nakładem finansowym, niż gdyby opłacać etatowych informatyków. Opieka IT dla firm świadczona przez nasz zespół to wsparcie przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i świąteczne. Wszelkie problemy rozwiązujemy błyskawicznie – wiemy, że dla funkcjonowania Twojej firmy bezcenna jest każda minuta. Możesz liczyć na nasze wsparcie na każdym polu związanym z IT, począwszy od audytu i określenia potrzeb, poprzez bieżące wsparcie (programowanie, konfigurowanie, wdrażanie), na pomocy technicznej serwisantów kończąc. Odezwij się do nas już dziś i zobacz, jak łatwo i przyjemnie może być!

Co wchodzi w obsługę informatyczną?

Co rozumiemy poprzez “kompleksowe usługi IT”? Wszystko, co jest z tym związane! Możesz liczyć na nas w kwestiach małej i wielkiej rangi.

Przykładowy cennik obsługi IT w Warszawie

W zależności od potrzeb danej firmy odpowiednio dostosujemy ceny usług do danego przedsiębiorstwa.

Podstawowy

od1000 zł
Na miesiąc

Cechy

  • Komputery: 1 - 3
  • Ilość serwerów: 1
  • Limit godzin: 5
  • Czas reakcji: Do 2 godzin
  • Sprzęt zastępczy: NIE
  • System HelpDesk: TAK
  • Indywidualny opiekun
  • Dostęp do całego zespołu IT
  • Przesyłanie kopii bezpieczeństwa danych do zewnętrznego datacenter
  • Dodatkowa godzina serwisanta:
    od 100zł netto

Optymalny

od2000 zł
Na miesiąc

Cechy

  • Komputery: 4 - 10
  • Ilość serwerów: 1-2
  • Limit godzin: 10
  • Czas reakcji: Do 1 godziny
  • Sprzęt zastępczy: NIE
  • System HelpDesk: TAK
  • Indywidualny opiekun
  • Dostęp do całego zespołu IT
  • Przesyłanie kopii bezpieczeństwa danych do zewnętrznego datacenter
  • Dodatkowa godzina serwisanta:
    od 100zł netto

Profesjonalny

od4000 zł
Na miesiąc

Cechy

  • Komputery: 10+
  • Ilość serwerów: 2+
  • Limit godzin: 10+
  • Czas reakcji: Do 30 min
  • Sprzęt zastępczy: TAK
  • System HelpDesk: TAK
  • Indywidualny opiekun
  • Dostep do całego zespołu IT
  • Przesyłanie kopii bezpieczeństwa danych do zewnętrznego datacenter
  • Dodatkowa godzina serwisanta:
    od 100zł netto

Dlaczego my?

Dlaczego E-Support to doskonały wybór, jeśli chodzi o obsługę informatyczną firm?

0+
Administrowanych serwerów
0%
Zabezpieczonych stacji roboczych
0+
Obsługiwanych firm
0%
Zadowolonych klientów

Co zyskujesz

Wsparcie IT dla firm to nie tylko sprawna obsługa techniczna. To coś więcej – to partnerstwo z naszymi klientami

Dostep do
specjalistów IT

Wybierając współpracę z E-Support zyskujesz dostęp do specjalistów z różnych dziedzin informatyki. To znacząca przewaga nad etatowym pracownikiem, który siłą rzeczy nie może być od wszystkiego! U nas pracują różni specjaliści, dlatego rozwiążemy każdy problem.

Szybkie rozwiązanie problemów

Nikt nie lubi czekać - a większość spraw nawet nie powinna. W przypadku awarii trzeba reagować natychmiast, by nie dopuścić do przestoju w pracy firmy. Dlatego gdy zgłosisz nam problem lub sami go zauważymy, reagujemy natychmiast.

Narzędzia
IT pod kontrolą

Naszą (i Waszą) pracę usprawniamy dzięki nowoczesnym i wydajnym narzędziom IT. Pozwalają one na wdrażanie nowych rozwiązań i monitorowanie stanu sieci czy programów. Wszystko jest więc pod kontrolą, dzięki czemu przedsiębiorstwo może funkcjonować sprawniej.

Wsparcie informatyczne
24/7

Nie wszystkie problemy wymagają interwencji osobistej. Wiele da się rozwiązać zdalnie - przez naszą obsługę lub przez pracowników firmy (instruowanych przez naszych specjalistów). Niezależnie od problemów, możesz liczyć na nasze natychmiastowe wsparcie w każdej chwili.

1

Niskie koszta wsparcia użytkowników

Korzystanie z outsourcingu IT to większe korzyści i niższe koszty niż w przypadku zatrudniania informatyka (czy zespołu informatyków) na etat. Większa dostępność, nieprzerwane wsparcie i wielu specjalistów - a to wszystko w doskonałej, zawsze stałej cenie.

Koncentracja na działalności

Wiemy, że dla prowadzenia firmy każda chwila jest bezcenna. Dlatego skupiamy się na konkretach i szybkim działaniu. Niezależnie od tego, czego potrzebujesz: pomocy technicznej, instalacji czy doradztwa, służymy pomocą niezwłocznie.

Opieka IT Warszawa

Pełna obsługa informatyczna firm, jaką zapewni Ci E-Support, to klucz do sukcesu funkcjonowania Twojej firmy, niezależnie od profilu jej działalności i wielkości. Oferujemy kompleksowe usługi z obszaru IT – audyt infrastruktury, administrowanie siecią, całodobowy monitoring serwera, sieci i backupów, wsparcie przy wyborze i konfiguracji sprzętów i oprogramowania, systematyczne aktualizacje oprogramowania, zarządzanie bazami danych i backupami, administrowanie usługami w chmurze, indywidualną opiekę i dedykowanego opiekuna, a także obsługę telefonii oraz IP ATC. To tylko kilka z wielu usług, na jakie możesz liczyć, decydując się na współpracę z E-Support. Każda firma jest inna i ma inne potrzeby, dlatego jesteśmy otwarci na stworzenie indywidualnego planu usług i płatności dla Twojego przedsiębiorstwa. Świat się zmienia – my pozostajemy przez cały czas wobec tych zmian elastyczni, a zyskuje na tym Twoja firma!

Nasze umiejętności

Nie ustajemy w doskonaleniu naszych umiejętności, a wszystko, po to, by zaoferować Ci rozwiązania IT odpowiednio dopasowane do potrzeb twojego biznesu.

Zabezpieczanie sieci i serwerów
Pomoc zdalna
Naprawa komputerów
Instalacje i montaż

OUTSOURCING IT OKIEM MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

Zapotrzebowanie na wsparcie i obsługę informatyczną jest inne z punktu widzenia małych, średnich i dużych firm. Choć może wydawać się, że niewielkie przedsiębiorstwa mają równie małe potrzeby w tym zakresie, to jednak rzeczywistość pokazuje, że nieraz jest wręcz odwrotnie. Im mniejsza firma, tym łatwiej zautomatyzować wiele rzeczy, a tym samym usprawnić jej funkcjonowanie i wydobyć większy potencjał mniejszym nakładem sił i finansów. Korzystanie z outsourcingu IT w Warszawie i innych dużych miastach niesie za sobą wiele korzyści. Najważniejszą jest dostępność sztabu specjalistów z różnych dziedzin w każdej chwili. Wsparcia IT dla firm udzielają informatycy o różnych specjalizacjach, dzięki czemu niezależnie od problemu, zostanie on błyskawicznie rozwiązany. Outsourcing ma jeszcze jedną, ogromną zaletę: nawet gdy jedna osoba z zespołu zachoruje lub będzie na urlopie, możesz liczyć na pozostałych członków zespołu. Zmiany kadrowe czy nieobecność jednego, a nawet kilku z nich, nie ma żadnego wpływu na funkcjonowanie Twojej firmy.

Wsparcie IT dla firm

Pełne wsparcie IT dla firm, jakie oferuje E-Support, to w zasadzie niezbędny czynnik do tego, by funkcjonowały one płynnie i efektownie. Nawet krótka przerwa w dostawie usług, takich jak strona internetowa, formularz kontaktowy, skrzynka e-mail czy infolinia, mogą mieć fatalne konsekwencje dla obrotów firmy. Nawet niedługa przerwa czy nieprawidłowe działanie jakiegokolwiek elementu (zewnętrznie, jak strona www, a także wewnętrznie, jak oprogramowanie sprzętów czy same sprzęty) mogą skutkować nie tylko oczywistymi stratami finansowymi, ale także utratą zaufania do marki, a w konsekwencji klienci mogą skorzystać z usług konkurencji. Dlatego sprawne funkcjonowanie systemów informatycznych pod każdym względem jest kwestią priorytetową. Zapewniamy wielotorową opiekę: zdalną administrację i monitoring, szybkie awaryjne wyjazdy w nieograniczonej ilości, a także doradztwo informatyczne w każdej kwestii. Wybierz solidną i rzetelną obsługę informatyczną i zagwarantuj tym samym stabilne i wydajne funkcjonowanie firmy

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z E-Support?

Stawiamy na bezpośrednią, przyjazną i bezproblemową komunikację z Klientem. Służymy wsparciem przez całą dobę, niezależnie od dnia tygodnia – także w świąteczne dni. Do każdego podchodzimy indywidualnie i z dużą cierpliwością, komunikując się zrozumiałym językiem. E-Support tworzą specjaliści z różnych dziedzin, dlatego możemy zaoferować szeroki wachlarz usług. 

Co opłaci się bardziej małym firmom: outsourcing czy informatyk na etacie?

To, którą opcję wybierzesz, jest kwestią indywidualną. Warto jednak wziąć pod uwagę korzyści płynące z outsourcingowych usług IT. Zewnętrzna obsługa i dedykowany opiekun to gwarancja wsparcia zawsze wtedy, gdy tylko będzie taka potrzeba. Informatyk na etacie jest zwykle specjalistą w jednej, góra kilku dziedzinach. Nieobecność w pracy = brak wsparcia. 

Firma dopiero startuje - czy możemy liczyć na indywidualny plan usług i rozliczeń?

Nasz cennik zawiera 3 pozycje: usługi podstawowe, optymalne i profesjonalne. Wiemy jednak, że każda firma jest inna, a tym samym inne są również jej potrzeby. Dlatego jesteśmy na nie otwarci i do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Na wstępie przeprowadzamy audyt i przedstawiamy nasze propozycje, jednak jesteśmy otwarci na dialog. 

Awaria nastąpiła w środku nocy/w dzień świąteczny. Jak wygląda pomoc w takim przypadku?

Awarii i wypadków nikt nie planuje, mogą więc przydarzyć się w najmniej oczekiwanym momencie. Nie musisz jednak niczego się obawiać – nawet, jeśli potrzeba interwencji zajdzie w nietypowym momencie, jak noc czy święto, możesz liczyć na szybkie i sprawne rozwiązanie problemu. Niezależnie od pory skontaktujesz się z nami bez problemu, a my udzielimy adekwatnej pomocy: zdalnie lub, w zależności od potrzeby, organizując awaryjny wyjazd.

Czy korzystanie z usług outsourcingu IT jest tańsze niż informatycy na etacie?

W ramach współpracy oferujemy 3 pakiety: podstawowy, optymalny i profesjonalny. Różnią się zakresem usług wchodzących w jego cenę. Dzięki temu zawsze wiesz, na co możesz liczyć, a koszty będą stałe. Nic Cię więc nie zaskoczy. Podstawowy pakiet to koszt od 1000 zł miesięcznie, profesjonalny zaś od 4000 zł. Nawet najwyższy pakiet to koszt mniejszy niż utrzymanie stanowiska.

Czy można korzystać z dodatkowych usług, których pakiet nie obejmuje?

Przygotowany przez nas cennik wraz z usługami wchodzącymi w jego skład to podstawa rozliczeń, wygodna zarówno dla nas, jak i dla Klientów. Jeżeli jednak jesteś zainteresowany jakąś usługą, która poza niego wykracza, istnieje oczywiście możliwość skorzystania z niej, za dodatkową opłatą. Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych Klientów – daj znać, czego potrzebujesz, a postaramy się pomóc!

Skontaktuj się z nami!


Zadzwoń:


Komórka

799 356 695


Warszawa

22 230 23 40


Radom

48 364 80 20


Napisz:

Pobierz program dla swojego systemu
Windows

MacOS

Linux

Darmowa konsultacja

Najlepsza współpraca zaczyna się od tego formularza.

Pomoc zdalna

Zdalne połączenie z komputerem znajdującym się na drugim końcu biura lub świata.