Zgłoszenie awarii
Kontakt klienta z opiekunem poprzez system ticketowy / email / telefon
Przyjęcie zgłoszenia
Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i przekazanie sprawy do inżyniera
Problem rozwiązany
Informowanie klienta o rozwiązanym
problemie
Szybkie łącze
Obsługa zdalna i wsparcie w czasie rzeczywistym
Szybki start
Nie wymaga instalacji lub posiadania uprawnień administratora
Bezpieczne połączenie zdalne
Zabezpieczenia TLS 1.2 klasy wojskowej, 256-bit AES Szyfrowanie transportu
rozwiązanie w kilku krokach
Jak wygląda proces rozwiązywania problemu?
Proces rozwiązywania problemów zaczyna się od zgłoszenia awarii, które po przyjęciu zostaje odpowiednio zdiagnozowane. Dzięki pomocy zdalnej naszych specjalistów, problem zostaje szybko rozwiązany, zapewniając Ci pełną wydajność systemu.
Nasi eksperci skontaktują się z Tobą do 5 minut od przyjęcia zgłoszenia, dzięki czemu rozwiązanie problemu przebiega błyskawicznie, a Ty możesz wrócić do swojej pracy.
Wszystkie platformy i urządzenia.