Helpdesk

Pomoc w rozwiązywaniu problemów
Błyskawiczna pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów – nasz helpdesk jest zawsze przygotowany, aby wesprzeć Cię w każdej sytuacji.

Zgłoszenie awarii

1ETAP

Kontakt klienta z opiekunem poprzez system ticketowy / email / telefon

Przyjęcie zgłoszenia

2ETAP

Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i przekazanie sprawy do inżyniera

do 15 min

Pomoc zdalna

3ETAP

Rozwiązanie problemu zdalnie poprzez bezpieczny kanał VPN

Problem rozwiązany

4ETAP

Informowanie klienta o rozwiązanym
problemie

Szybkie łącze

Obsługa zdalna i wsparcie w czasie rzeczywistym

Szybki start

Nie wymaga instalacji lub posiadania uprawnień administratora

Bezpieczne połączenie zdalne

Zabezpieczenia TLS 1.2 klasy wojskowej, 256-bit AES Szyfrowanie transportu

rozwiązanie w kilku krokach

Jak wygląda proces rozwiązywania problemu?

Proces rozwiązywania problemów zaczyna się od zgłoszenia awarii, które po przyjęciu zostaje odpowiednio zdiagnozowane. Dzięki pomocy zdalnej naszych specjalistów, problem zostaje szybko rozwiązany, zapewniając Ci pełną wydajność systemu.

Nasi eksperci skontaktują się z Tobą do 15 minut od przyjęcia zgłoszenia, dzięki czemu rozwiązanie problemu przebiega błyskawicznie, a Ty możesz wrócić do swojej pracy. 

Program do pomocy zdalnej

Wszystkie platformy i urządzenia.

Windows

macOS

Linux

ChromeOS

Android

Chcesz poznać naszą ofertę?

Zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem, który jest gotowy na rozwiązanie Twoich problemów związanych z infrastrukturą informatyczną. 

Skontaktuj się

Nasza wiedza i doświadczenie potwierdzone certyfikatami branżowymi.